Regulamin dla Wynajmujących w Domkach na Stronie

1. Postanowienia ogólne

1.1. Regulamin określa zasady korzystania z domków wynajmowanych w obiekcie „Domki na Stronie”, zwanego dalej „Obiektem”

1.2. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu i potwierdzeniem zapoznania się z jego treścią.

1.3. Wynajmujący zobowiązani są do przestrzegania zasad porządku, bezpieczeństwa i współżycia społecznego.

1.4. W celu kontaktu z osobą zarządzająca Obiektem należy kontaktować się telefonicznie lub mailowo (nr tel: 694 398 279, email: info@domkinastronie.pl).

2. Zasady pobytu, cisza nocna i porządek

2.1. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego, chyba że w konsekwencji indywidulanych ustaleń (w formie pisemnej – np. sms lub mailowej) uzgodnione zostaną inne godziny rozpoczęcia i zakończenia pobytu.

2.2. Obiekt nie dysponuje całodobową recepcją, a kontakt z zarządzającym obiektem możliwy jest bądź telefonicznie, bądź mailowo.

2.3. Dostęp do obiektu możliwy jest wyłącznie po uzyskaniu indywidulanego kodu dostępu, który zostanie udostępniony Wynajmującemu przed rozpoczęciem pobytu.

2.4. W Obiekcie mogą nocować wyłącznie osoby zgłoszone zarządzającemu Obiektem, przy czym ich łączna ilość (w jednym domu) nie może przekraczać 7 osób. Przekroczenie maksymalnej liczby osób stanowi rażące naruszenie zasad wynajmu i będzie skutkowało natychmiastowym rozwiązaniem umowy najmu, bez obowiązku zwrotu uiszczonej należności za pobyt. Małoletnie dzieci przebywające w Obiekcie wraz z Wynajmującym mogą w nim przebywać wyłącznie pod bezpośrednią opieką osób dorosłych.

2.5. Zwierzęta domowe są akceptowane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu i za co może być pobierana dodatkowa opłata, uzgadniana indywidualnie.

2.6. Osoby niebędące gośćmi obiektu mogą przebywać na jego terenie wyłącznie za zgodą zarządzającego Obiektem.

2.7. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 23:00–6:00. W tym czasie prosimy o zachowanie spokoju i unikanie hałasu, który mógłby zakłócać pobyt innych gości.

2.8. Obiekt może być wykorzystywany wyłącznie do celów mieszkalnych. Organizowanie głośnych imprez jest zabronione. Zakazuje się prowadzenia w Obiekcie akwizycji i sprzedaży obnośnej, jak również działalności hazardowej.

2.9. Obiekt może odmówić przyjęcia Wynajmującego, który podczas poprzedniego pobytu (poprzednich pobytów) rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody w mieniu Obiektu lub innych Gości, szkody na osobie innych Wynajmujących, pracowników Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie. 

3. Korzystanie z Obiektu.

3.1. Przed opuszczeniem domku prosimy o:

• Zamknięcie wszystkich okien i drzwi.

• Wyłączenie oświetlenia i urządzeń elektrycznych (np. telewizora, czajnika, tostera).

3.2. Wynajmujący ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku niewłaściwego korzystania z wyposażenia domku. Odpowiedzialność taką Wynajmujący ponoszą również za szkody wyrządzone przez osoby, które na terenie obiektu przebywały za zgodą Wynajmujących.

3.3. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, papierosów elektronicznych innych używek oraz używania otwartego ognia (np. świec).

3.4. Zabronione jest używanie ręczników kąpielowych do czyszczenia obuwia oraz czyszczenia jakichkolwiek innych, zabrudzonych przedmiotów. Kategorycznie zabronione jest zabieranie ręczników i innych przedmiotów wyposażenia Obiektu po zakończeniu pobytu.

3.5. W budynku Obiektu obowiązuje zakaz poruszania się na rolkach, wrotkach, deskorolkach, rowerach oraz hulajnogach.

3.6 W budynku Obiektu, w widocznym miejscu znajduje się gaśnica, której należy użyć w przypadku pojawienia się ognia oraz niezwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu zarządzającego Obiektem.

4. Przechowywanie sprzętu sportowego

4.1. Sprzęt narciarski, snowboardowy, rowery, inne duże przedmioty itp. należy przechowywać w miejscach do tego wyznaczonych (blaszany garaż usytuowany na parkingu).

4.2. Zabrania się wnoszenia i przechowywania sprzętu sportowego przykładowo wymienionego wyżej w pomieszczeniach mieszkalnych Obiektu.

5. Odpowiedzialność i bezpieczeństwo

5.1. Wynajmujący odpowiadają za bezpieczeństwo swoje oraz osób towarzyszących.

5.2.Wynajmujący ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w Obiekcie powstałe z winy Wynajmującego, osób współuczestniczących w pobycie, lub osób odwiedzających.

5.3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań zarządzających Obiektem, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.

5.4. W przypadku zorganizowania w Obiekcie głośnej imprezy Wynajmujący zobowiązany jest do zapłaty opłaty dodatkowej w wysokości 500,00 PLN.

5.5. W przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu palenia tytoniu lub innych używek oraz korzystania z otwartego ognia Wynajmujący zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 500,00 PLN. 

5.6. W przypadku nieprzestrzegania zakazu wnoszenia sprzętu sportowego, o jakim mowa w pkt 4.1., do pomieszczeń mieszkalnych Wynajmujący zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 500,00 PLN/za każde naruszenie.

5.7 W przypadku nieuzasadnionego użycia gaśnicy, Wynajmujący zostanie obciążony opłatą w wysokości 150,00 PLN z zużycie gaśnicy oraz opłatą 350,00 PLN za posprzątanie budynku.

5.8. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste pozostawione w domkach lub na terenie obiektu.

6. Rezerwacja, zawarcie umowy, płatności.

6.1. Umowa rezerwacyjna może być zawarta bądź za pośrednictwem internetowego systemu rezerwacyjnego (np. Booking), bądź bezpośrednio – telefonicznie lub mailowo.

6.2. Warunkiem dokonania rezerwacji jest uiszczenie zadatku bądź dokonanie wpłaty całej należności za pobyt – w zależności od dokonanych uzgodnień. Całość uzgodnionej należności za pobyt musi być uiszczona przed rozpoczęciem pobytu. Brak zapłaty należności w uzgodnionym terminie uznaję się za rezygnację z rezerwacji.

6.3. Obiekt nie dysponuje kasą umożliwiającą wpłatę należności za pobyt w gotówce. Należność za pobyt może być uiszczona wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem internetowego systemu rezerwacyjnego (np. Booking),lub przelewem.

6.4.Jeżeli oferta lub potwierdzenie rezerwacji nie stanowią inaczej (np. poprzez wskazanie, że oferta jest bezzwrotna lub że brak jest możliwości zmian lub anulacji), Wynajmujący jest uprawniony do anulowania potwierdzonej rezerwacji na nie mniej niż 14 dni przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej przewidzianego pobytu, co skutkuje tym, że wpłacone przez Wynajmującego należności z tytułu zadatku lub ceny zostaną zwrócone w ciągu 21 dni roboczych. Anulowanie rezerwacji winno nastąpić na piśmie (na adres do doręczeń Obiektu) lub w formie e-mailowej na adres: info@domkinastronie.pl. W przypadku, gdy Wynajmujący anuluje rezerwację na mniej niż 14 dni przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej przewidzianego pobytu lub nie stawi się w Obiekcie w zaplanowanym dniu przyjazdu, wówczas uiszczona należność nie podlega możliwości wykorzystania w późniejszym terminie, ani zwrotu.

6.4. W przypadku skrócenia pobytu przez Wynajmującego, uiszczona należność nie podlega zwrotowi ani w całości ani w części.

7. Usługi i usługi dodatkowe

7.1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

7.2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, usterek lub zagrożeń, Wynajmujący winien niezwłoczne zgłosić je zarządzającemu Obiektem, co umożliwi reakcję i poprawę standardu świadczonych usług. W przypadku braku zastrzeżeń podczas pobytu, Obiekt uznaje pobyt Wynajmującego za zgodny z ofertą.

7.3. W trakcie pobytu Wynajmujący mogą korzystać nieodpłatnie z:

dostępu do Internetu, 

niestrzeżonego parkingu,

blaszanego garażu – na potrzeby przechowywania sprzętu sportowego, w szczególności rowerów, nart desek snowboardowych.

7.4. Za dodatkową odpłatnością Wynajmujący mogą korzystać z innych usług oferowanych w Obiekcie na zasadach indywidulanie określonych z Wynajmującym przed rozpoczęciem z korzystania z nich.

8. Postępowanie reklamacyjne

8.1.Wynajmujący ma prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie, o ile nie jest to uchybienie wynikające ze zdarzeń losowych lub uchybienie dostawcy świadczącego usługi na rzecz Obiektu.

8.2 Reklamacja może zostać złożona przez Wynajmującego na przykład: 

pisemnie na adres do doręczeń Obiektu, 

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@domkinastronie.pl

8.3. Zaleca się podanie przez Wynajmującego w opisie reklamacji: 

informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady,

danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Obiekt.

8.4. Obiekt ustosunkuje się do otrzymanej od Wynajmującego reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o ile Wynajmujący podał adres e-mail, w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania.

9. Postanowienia końcowe

9.1. W przypadku rażącego naruszenia regulaminu obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy najmu bez zwrotu kosztów.

9.2. Wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926; ze zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Wynajmującego w Obiekcie i korzystania przez Wynajmującego z pozostałych usług świadczonych przez Obiekt. Wynajmujący ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

9.3. Wszelkie kwestie nieujęte w regulaminie będą rozstrzygane zgodnie z przepisami prawa polskiego.

Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu i życzymy udanego pobytu!